Élet a hitel után

 2010.10.04. 15:58

Egy hitelkiváltás margójára...

 

Ügyintézőnk, az első alkalommal még mézes-mázas, csupa mosoly fiatal hölgy, amit csak lehet elrontott a hitelfelvételre fordított egy hónap alatt -félreértette ügyfelünket már az első perctől kezdve, olyan költségekbe verte őt ami szükségtelen lett volna, ha már az első

alkalomtól figyel arra amit ügyfelünk mond. Pedig ügyfelünk minden adandó alkalommal feltette ugyanazt a kérdést :

- Biztos hogy lehet ???

Épp eladásra szánt saját vállalkozással, megszűnőben lévő munkaviszonnyal hitelt felvenni...

- Hát persze, minden rendben lesz...

De csak az információk fele jutott el ügyfelünkhöz és a másik oldalra, a bankba is - a lényeg valahol elveszett a közvetítés során.

Az ígért két hét helyett, egy hónap lett az ügyintézés, az ígért költségek helyett bosszúságok, viták, hazugságok következtek,

végül az egész hitel átalakult. Hitelkiváltásból személyi kölcsön lett, így ügyfelünk újabb utánajárásra kényszerült, miután sem

ügyintézőnk, sem a bank nem tudta elintézni ami az ő feladatuk lett volna.

Végül a kívánt hitel ugyan ügyfelünk zajos, ideges és költséges utánajárásának köszönhetően folyósításra került, ebből ügyfelünk az utolsó pillanatban

mégis rendezni tudta a másik pénzintézet felé a tartozását, naná hogy jóval magasabb devizaárfolyamon a sok késlekedés és hazugság miatt.

Ám a hazugságok, a trehányság, a nemtörődömség, a figyelem hiánya végül visszaszállt arra aki bár segítő foglalkozást választott,

mégsem volt képes kommunikálni, odafigyelve végezni a munkáját.

Persze a fónök megvédte ügyintézőnket amikor reklamálásra került a sor, persze hogy a főnök ügyfelünkkel fenyegetőzött mikor nem akart munkadíjat

fizetni, aztán hirtelen mégis közös megoldást javasolt mikor ügyfelünk ügyvédeket kezdett emlegetni.

Egy hónap múlva, amikor ügyfelünk már épp kezdte volna feledni az esetet feljelentés és egyéb ellenlépések nélkül, pedig többen javasolták a PSZÁF

feljelentést a hitelközvetítő ellen, újra felkeresték, rossz helyre utalta a pénzt amiben végül megegyeztek, a fél munkadíjat és a költségek visszatérítését - tegye már meg hogy egy levélben elrendezi a dolgot, mert ügyintézőnk még a számlaszámot sem jól adta meg neki, ahová a végül közösen

kialkudott munkadíjat és a költségek visszatérítését utalta - persze ügyfelünk nevét még ennyi idő után sem tudták megjegyezni, megint nem a saját nevén szólították...

A levelet azért kérték ügyfelünktől mert Ügyintézőnk már nem dolgozik a cégnél,és hát mégiscsak szeretnék hozzáférhetővé tenni azt a pici pénzt amiért alig tettek valamit...

Ügyfelünk első reakciója a döbbenet volt, nem tudott mit kezdeni az újabb megkereséssel, aztán lassan megvilágosodott:

egy kis elégtétel a nagy zűrzavar után, kárörvendés nélkül. Egyszerűen csak mert ha segítő foglalkozást választasz, nem lehetsz figyelmetlen, pontatlan, hanyag, legfőképpen nem vezetheted félre azt aki hozzád fordult.

Van élet a hitel után -

ha nem bolondulsz meg mire megkapod,

ha nem hagyod magad átverni,

ha nem hagyod magad megfélemlíteni,

ha meg mered tenni amit ilyenkor kell hogy ne egy ügyintéző miatt bukj egy autót, esetleg egy lakást.

Van élet a hitel után - mások már nem kerülhetnek szembe Ügyintézőnkkel - a példa pedig tanulságos mindkét fél részére és mindenkinek akinek még van élete a hitel előtt,

hogy legyen élete a hitel után is.

A bejegyzés trackback címe:

https://csodablog.blog.hu/api/trackback/id/tr492344286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása